1.dag Entreprenørskab 4.modul
Intro dag:
Vi skal arbejde mellem forskellige rum ( vi er elev - vi underviser og skolen som rum
Kilde: til begge billeder
Vi skal også arbejde meget med
Eksperimentcirklen
Induktiv: skaber oplevelser med elever går tilbage og finder problemet
Deduktiv: sæde til røv undervisning
Vi er inddelt i 3 grupper som ved hver undervisningsgang skal stå for følgende:
Rød tråd - aktivitet - klima
Gr.1: Michael - Anne - Amjad
Gr.2: Daniel - Marianne - Kim
Gr.3: Mads - Marius - Casper - Peter
Man ser ofte entreprenørskab og innovation brugt om den samme ting.
ALT SCANNET LIGGER I LITTERATUR LISTEN
ALT ANDET LIGGER I FILDELING
Der blev kastet 2 ord i puljen vedrørende entreprenørskab. det kan være :
Inkrementel betyder "gradvist voksende" og er et begreb, der blandt andet anvendes i systemudvikling. Et udviklingsprojekt kan enten foregå efter en vandfaldsmodel eller iterativt.
Eller
Radikal
Få radikal innovation til at lykkes
Mange taler om innovation, men alt for få gør innovation. Og hånden på hjertet - det er heller ikke nemt at arbejde med og få succes med innovation. For hvordan skaber du en strategisk funderet innovativ struktur i din organisation, der løbende sikrer udvikling af bæredygtige løsninger, produkter og forretningsmodeller?
Spørger du os, så er radikal innovation krydret med disruption og åben innovation ofte svaret.
Mange taler om innovation, men alt for få gør innovation. Og hånden på hjertet - det er heller ikke nemt at arbejde med og få succes med innovation. For hvordan skaber du en strategisk funderet innovativ struktur i din organisation, der løbende sikrer udvikling af bæredygtige løsninger, produkter og forretningsmodeller?
Spørger du os, så er radikal innovation krydret med disruption og åben innovation ofte svaret.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar