11. Dag 4 - del 2: Analyse- og evalueringsfasen (20. maj 2019)
Der var den røde tråd i billeder. Den var fin.
Så blev der miljø - rød tråd - aktivitet grupper igen.
Marianne - Amjad - Casper skal lave rød tråd og aktivitet fredag.
Vi kigger på vores forsøg i eksperimenthjulet.
ANALYSE.:
analyse betyder oplysning. Man går fra helhed til dele.
Vi startede med, I grupper, at arbejde i padlet ud fra dagens tekst om reflection.
Schøn = reflection I handling.
Kolb = erfarings lærings teori
Den skal jeg køre med klassen
Herefter arbejde vi videre med PADLET og næste spørgsmål.
Redskab til at skabe refleksion = SPØRGEHJULET K, Tomm (1988)
Der fremlægges nu projekter for klassen.
MARIANNE FREMLÆGGER: Hvor min gruppe kigger efter hypotetiske spørgsmål.
Eksperiment. opstart med brainstorming. Effektiv proces.
Hendes forsøg lød spændende men MEGET rammesat
Ingen kommentarer:
Send en kommentar