onsdag den 8. august 2018

Så kører bussen sgu.!!!!!!!!

RYK DIG FIE!!!!!😈😈😈   For her kommer Casper   👀👀👀

43år gammel automekaniker med speciale i Nissan som har søgt nye græsgange på Esnord.
Jeg har tidligere arbejdet som Mekaniker svend, Værkfører samt værkstedschef. Har været Teamleder i ISS i 2 år samt startet vinduespudser firma op. Men intet har fanget min interesse som da jeg startede for 2 år siden som underviser på Esnord.

Når jeg ikke udvikler mig på min arbejdsplads bruger jeg tiden sammen med mine 2 børn. Min søn Sebastian på 10år (fra tidligere ægteskab💔) og min datter 11år (bonus-datter) Min datter Clara er kommet ind i mit liv for ca 5år siden, da jeg mødte min smukke "unge" kommende kone Ann Mari💓 (35år)
Vi bor alle sammen i Lyngby i et rækkehus hvor vi nyder haven og de søde naboer.

Mine fritids interesser er få men intense. Jeg cykler så meget som muligt med mine kollegaer i 😛CYKELKLUBBEN😜 Og så spiller jeg Hardball i weekenderne.



Jeg lever meget i nuet, men når jeg reflekterer over fremtiden, ser jeg mig selv som verdens bedste lærer på Esnord. Jeg ELSKER mit arbejde. Elsker den udvikling jeg ser hos de unge mennesker.

Det var kort lidt om mig. Hvis det har vækket noget, så følg med her fremover.......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar