fredag den 31. august 2018

Så har jeg fået interviewet, ikke bare én men 2 elever.
Den første var Mads fra Hoved forløb. Men efter det interview tænkte jeg at en fra Grundforløb også kunne være interessant. Så derfor nappede jeg lige en mere. Jeanica fra GF2 😁
Da jeg ligesom gerne vil udvikle mig, og omfavne de nye teknologier vi bliver introduceret for (med henblik på at blive superbruger og derefter måske inddrage dem i min undervisning😲)
Har jeg valgt at præsentere mit interview via Thinglink.
Der 1 skema pr. elev
Så tryk løs på billedet, så vil svar komme frem 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
DET ER LIGE GÅET OP FOR MIG DET HAR TAGET LANG TID DET HER!
Så indtil videre Jeanica´s skema ligge nederst i notatform 👷👷👷
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ingen kommentarer:

Send en kommentar