mandag den 20. maj 2019

11. Dag 4 - del 2: Analyse- og evalueringsfasen (20. maj 2019)


Der var den røde tråd i billeder. Den var fin.

Så blev der miljø - rød tråd - aktivitet grupper igen.
Marianne - Amjad - Casper skal lave rød tråd og aktivitet fredag.

Vi kigger på vores forsøg i eksperimenthjulet.

ANALYSE.:

analyse betyder oplysning. Man går fra helhed til dele.

Vi startede med, I grupper, at arbejde i padlet ud fra dagens tekst om reflection.




Schøn = reflection I handling.

Kolb = erfarings lærings teori

Den skal jeg køre med klassen

Herefter arbejde vi videre med PADLET og næste spørgsmål.

Redskab til at skabe refleksion = SPØRGEHJULET K, Tomm (1988)
Der fremlægges nu projekter for klassen.
MARIANNE FREMLÆGGER: Hvor min gruppe kigger efter hypotetiske spørgsmål.

Eksperiment. opstart med brainstorming. Effektiv proces.
Hendes forsøg lød spændende men MEGET rammesat



Ingen kommentarer:

Send en kommentar